Ring til Lotte på 53 35 84 81

FOLDER – Få skrevet teksten til din folder

Slip for bøvlet med at skrive teksten til din folder! Lad mig skrive teksten for dig, så kan du koncentrere dig om din virksomheds kernekompetencer. Du får mere tid, som du kan bruge på dine kunder og din virksomhed.

Kontakt mig her, hvis jeg skal hjælpe dig.

Turistbranchen bruger mange foldere. Har du brug for hjælp til dine foldere?

Hvad er en folder?

En folder er din meget korte præsentation af dig og din virksomhed, som viser dine kundeemner, hvilke udfordringer du kan hjælpe dem med.

Folderen er et ark, som er foldet en eller flere gange. Er den foldet to gange giver det dig seks sider/paneler til at præsentere, hvordan du, som ekspert, kan gøre noget enestående for din potentielle kunde.

Vælg hvilken målgruppe, du vil lave din folder til, og fortæl så med billeder og korte tekster om de produkter og ydelser, der interesserer din målgruppe.

Ring på 53 35 84 81, og hør om dine muligheder.

Folderens forside

Keep it simple!

Læg hovedvægten på et fedt billede af én af din virksomheds aktiviteter. Billedet skal sælge drømme. Brug forsiden til dit firmanavn og logo samt eventuelt din hjemmesideadresse. Laver du en ny folder hvert år, så smæk en nyhed på forsiden. Ellers sæt få stikord på folderen om de allervigtigste produktgrupper eller ydelser! Som blikfang er et ordspil, farver og specielle skrifttyper velegnede. Husk call-to-action, eksempelvis:

Få professionelle tekster her.

Bemærk deres drømmende udtryk. Hvad drømmer du og dine kunder om?
Brug bagsiden til blikfang, åbningstider og kontaktoplysninger.

Folderens bagside

Også på bagsiden er der et eller flere billeder af dine aktiviteter, men mere diskret og enkelt end på forsiden. Også på folderens bagside er blikfang vigtigt, for din folder kan jo ligge med bagsiden opad.

Placer dine kontaktoplysninger og eventuelle åbningstider på bagsiden. Så kan dine kundeemner se, at du gerne vil kontaktes. Bed dem også om at handle.

Se eksemplet herunder.

Kontakt mig, når du vil slippe nemt om ved dine tekster:

L8 – den gode historie
Tekstforfatter Lotte Nygaard
Rønnebærvej 33
9500 Hobro
Mobil: 53 35 84 81
L8@L8-dengodehistorie.dk

Q for quality!
Genbrug er guld!
Almindeligt papir – favorit til discount!

Sådan vælger du den rette papirkvalitet

Kvaliteten af det papir, du vælger til din folder, udsender signaler. Vil du signalere kvalitet, så vælg noget lækkert papir. Vil du sende et budskab om miljøbevidsthed, kan det være hensigtsmæssigt at benytte ubleget papir. Er dit produkt discount, så gå efter noget tyndt papir, så dine kundeemner kan se, at du ikke rutter med pengene. Gå i dialog med det reklamebureau, der sætter din folder op for dig.

Du skal beslutte, hvor mange foldere, du skal bruge

Tryksager er dyre, og der går et stykke tid, inden de tjener sig hjem. Kig ind i dig selv og vurder, hvor mange foldere, du får delt ud. Kommer du ofte på netværks- eller iværksættermøder? Er du god til opsøgende salg? Er du på banen ved lokale sportsarrangementer? Hvis du kun uddeler foldere en gang imellem, har du til flere år med 500 styk. Har du dem derimod stående i brochureholdere mange steder, må du bestille dem hjem i kassevis.

Her får du gratis, nyttige råd til at få folk til at huske dig

Du kan:

  • Uddele noget lækkert sammen med din folder
  • Tage en snak med dine kundeemner
  • Fyre din perfekte elevatortale af – i sikker stil, selvfølgelig! Og på kundens banehalvdel!
  • Holde et foredrag om, hvad du kan hjælpe dine kunder med – og så give dem din folder.

Nu ved du, hvad du skal tænke over, når du skal have lavet en folder.

Vil du skrive teksten selv, eller jeg skal hjælpe dig?

Lotte Nygaard – 53 35 84 81 – L8@L8-dengodehistorie.dk – Rønnebærvej 33, 9500 Hobro