Ring til Lotte på 53 35 84 81

HJEMMESIDETEKSTER – Øg din omsætning med gode tekster

Her er dit udbytte: Din tekstforfatter hjælper dig med at øge din omsætning og tjene flere penge ved at tale med dine kunder på deres banehalvdel.

Du lærer også at få dine kunder til at beslutte sig ved hjælp af call-to-actions. Desuden får du hjælp og gode råd til hjemmesidetekster, herunder forsidetekster, kategoritekster og produktbeskrivelser. Til slut får du mulighed for at få det bedste ud af din egen historie, og du får et par ord om småtekster.

Har du noget på hjerte? Kontakt tekstforfatter Lotte Nygaard her.

Øg din omsætning med gode tekster, og køb det, du har lyst til.

Hvad er udbyttet af gode hjemmesidetekster?

Fortæl din potentielle kunde på din hjemmeside, hvad de får ud af at handle med dig. Hvilke problemer kan dine produkter eller ydelser løse for dem, og på hvilken måde får de så et nemmere eller bedre liv. De fleste vil helst tale om sig selv – også dine kunder. Derfor bør du ikke bruge vendinger som “Jeg/Vi tilbyder…” og “Jeg /Vi hjælper dig med…” Skriv i stedet “Du får…” og “Du får hjælp til”. Erstat dine produkters egenskaber og fordele med din kundes udbytte. Det er det eneste, der interesserer ham eller hende.

Du øger din omsætning og tjener flere penge med gode tekster

Hvis du har gode tekster på din hjemmeside, får du flere kunder. Flere kunder giver dig øget omsætning, og med øget omsætning tjener du flere penge. For de penge kan du vælge at købe det nyeste til din virksomhed og komme helt frem i skoene i din branche. Du kan også købe en større bil. Ved køb af en bil i topklasse har du også købt retten til overhalingsbanen, for med sådan en bil vil du vel ikke blive bag en lille, simpel bil, vel? Lyder det godt?

Klik her, hvis du vil have retten til venstre side af vejen med en fed firmabil.

Hjælp din kunde med at tage beslutningen

Du kender det sikkert – mange kunder vil udskyde købsbeslutningen. Det vil dine potentielle kunder også. De vil tænke over det eller have en brochure. På din hjemmeside er det vigtigt, at du fanger og fastholder dem. Derfor må du lede dem til købsbeslutningen, og det gør du med call-to-actions. Dine call-to-actions kan stå direkte i dine tekster eller komme frem ved klik på en knap eller på et billede.

Du får her seks eksempler på call-to-actions

  • Ring til mig på 53 35 84 81, og fortæl om dine udfordringer med tekster.
  • Send mig en mail på L8@L8-dengodehistorie.dk.
  • Udfyld kontaktformularen med en beskrivelse af din opgave.
  • Få kaffen serveret på Rønnebærvej 33 i Hobro, og fortæl mig om dit projekt.
  • Kontakt mig på 53 35 84 81, hvis du drømmer om, at dit firma kommer fremad.
  • Kontakt mig her, hvis dit kontor også skal have en smuk udsigt.
Penthouse-udsigt for dig, der har tjent penge med gode hjemmesidetekster.

Lad mig hjælpe dig med hjemmesideteksterne

Du har sikkert din ekspertise inden for et helt andet fagområde, og tekster er noget, der tager tid at lave. Ville det ikke være dejligt at passe din virksomhed og lade mig skrive teksterne?

Ring til mig på 53 35 84 81, hvis du bruge din tid på at gøre din forretning moderne eller førende i din branche.

Forsidetekstekst

Først har du brug for en indbydende forside, som giver dine potentielle kunder både tryghed og udbytte. Lad din forside være som en lækker butik, og signalér, at du gerne vil kontaktes, både på telefon, pr. e-mail, via kontaktformularen og på din besøgsadresse.

Bestil en forsidetekst, der leder kunderne ind din i butik. Ring på 53 35 84 81.

Kategoritekster

Så skal du bruge en kategoritekst pr. underside. Hver kategori eller hvert produkt-/ydelsesgruppe skal have sin egen underside med en tekst på 500-800 ord, måske op til 1.000 ord pr. side, for at få Google til at finde dig.

Send mig en mail på L8@L8-dengodehistorie.dk med dine vigtigste søgeord og få et tilbud på sælgende kategoritekster til din hjemmeside.

Produkt- og ydelsesbeskrivelser

Dine følgende hjemmesidetekster er produkt- og ydelsesbeskrivelser. De kommer frem i forbindelse med billedet af produktet. Til billige produkter kan du nøjes med korte, konkrete tekster a’ 30-40 ord. Til dyrere produkter må du overbevise dine kunder om, at han eller hun har behov for et kvalitetsprodukt, der holder i lang tid og giver stor værdi. Her bør teksterne være helt op til 500 ord.

Kontakt mig her, og få en pris på dine produkt- og ydelsesbeskrivelser.

Din historie

Endelig er du kommet til den tekst, der kaldes “Om os”. Her kan det være svært at komme over på din kundes banehalvdel. Din historie er den mest interessante, men du må forklare dine kunder, hvordan de får gavn af dine erfaringer.

Send mig en mail på L8@L8-dengodehistorie.dk, og lad mig dreje den!

Mindre tekster som kontaktformularer, arrangementer og prislister

Til slut er der småtekster, som teksterne til din kontaktformular, arrangementer, prislister, dine kontaktoplysninger, tilbage. De er lettere at skrive selv.

Sig til på 53 35 84 81, hvis jeg alligevel skal have dem med.

Som succesfuld forretningsmand har du nok "Noget på hjerte".

Kontakt Lotte Nygaard

L8 – den gode historie
Rønnebærvej 33
9500 Hobro

 

Mobil: 53358481
CVR: 38518283
L8@L8-dengodehistorie.dk